Κωνσταντίνος Σουλτάνης

Σύντομο βιογραφικό

Ο Κωνσταντίνος Δ. Σουλτάνης, είναι εκπαιδευτικός στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση (ΠΕ 70).

Σπουδές:

  • Υποψήφιος διδάκτορας, στο Τμήμα Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας  (πεδίο Φυσικών Επιστημών, θέμα: «Η οργάνωση επισκέψεων σε χώρους επιστημών και τεχνολογίας. Μελέτη περίπτωσης: Μουσεία τυπογραφίας»)
  • Απόφοιτος Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών στις «Επιστήμες της Αγωγής: Δημιουργική Γραφή»,  Τμήμα Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας
  • Απόφοιτος Μετεκπαίδευσης Γενικής Αγωγής: έμφαση στις Φυσικές Επιστήμες, στο Διδασκαλείο «Δ. ΓΛΗΝΟΣ» του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
  • Πτυχιούχος Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
  • Πιστοποίηση Δεξιοτήτων και Γνώσεων ΤΠΕ Επίπεδο Α΄ & Βεβαίωση παρακολούθησης στο Επίπεδο Β’  
  • Πιστοποιητικό Σπουδών σε Σχέδιο και Ζωγραφική από το “Ecole ABC de Paris”

Διδακτική εμπειρία:

  • Διδάσκει επί 32 έτη:
  • 26 έτη σε Δημοτικά Σχολεία (ΠΕ Ιωαννίνων, ΠΕ Καστοριάς, ΠΕ Πέλλας)
  • 6 έτη ως αποσπασμένος στο Εργαστήριο Διδακτικής Φυσικών Επιστημών και Παραγωγής Διδακτικού Υλικού του Τμήματος Νηπιαγωγών της Παιδαγωγικής Σχολής του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας

Ερευνητικά ενδιαφέροντα:

Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα εστιάζουν στο πεδίο των Φυσικών Επιστήμων και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση και στη διδασκαλία – μάθηση σε μη τυπικά περιβάλλοντα.

Ασχολείται, με τη δημιουργία-παραγωγή εποπτικών υλικών / αντικειμένων και διδακτικού υλικού για την πειραματική διδασκαλία των Φυσικών επιστημών στην προσχολική και πρωτοβάθμια εκπαίδευση (σειρά πειραμάτων με απλά υλικά, απλές συσκευές και μηχανές – υλικά μοντέλα αναπαράστασης διδακτικών στόχων).

Έχει συμμετάσχει σε ένα ευρωπαϊκό ερευνητικό πρόγραμμα, σε δύο εθνικά με το Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας και μία εκπαιδευτική έρευνα με το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.

Έχει έξι εργασίες σε πρακτικά διεθνή συνέδρια, δέκα σε πρακτικά ελληνικών συνεδρίων και σε συλλογικούς τόμους (ατομικά και συλλογικά).

Υπήρξε επιμορφωτής σε σεμινάρια Φυσικών Επιστημών για εκπαιδευτικούς ΠΕ70, που διοργάνωσαν Σχολικοί σύμβουλοι της Α΄ και Β΄ Εκπαιδευτικής Περιφέρειας ΠΕ Πέλλας.

Παράλληλα με τα διδακτικά του καθήκοντα, πραγματοποίησε εκπαιδευτικές έρευνες / μελέτες, συλλογικά και ατομικά, για θέματα σχετικά με τη σχολική ζωή και τη διδακτική πράξη, την οργάνωση και λειτουργία των σχολικών μονάδων, την ιστορία και τα προβλήματα της σύγχρονης ελληνικής εκπαίδευσης, που ανακοινώθηκαν σε επιστημονικά συνέδρια.