1. Δημοσιεύσεις σε περιοδικά (διεθνή και ελληνικά)
Zoupidis, A., Tselfes, V., & Kariotoglou, P. (2024). Does the Understanding of Managing Variables among Pre-Service Early Childhood Teachers Correspond to Distinct Teaching Methods in Their Future Careers? Education Sciences, 14(4), 363. https://doi.org/10.3390/educsci14040363
Tsaliki, C., Papadopoulou, P., Malandrakis, G., Kariotoglou, P. (2024). A Long-Term Study on the Effect of a Professional Development Program on Science Teachers’ Inquiry. Educ. Sci. 2024, 14(6), 621; https://doi.org/10.3390/
Karnezou, M., & Kariotoglou, P. (2022). Inquiry in a Science Museum: Science Museum Educators’ Views and Practices. Education Sciences. 12, 865. https://doi.org/10.3390/educsci12120865
Zoupidis, A., Tselfes, V. & Kariotoglou, P. (2021). Preservice early childhood teachers’ beliefs that influence their intention to use inquiry-based learning methods. International Journal of Early Years Education, DOI: 10.1080/09669760.2021.1890552 https://doi.org/10.1080/09669760.2021.1890552
2. Δημοσιεύσεις σε πρακτικά συνεδρίων (διεθνή και ελληνικά)
12th ESERA Conference, “Connecting science education with cultural heritage” Cappadocia Turkey, 27 August – 1 September 2023.
- Zoupidis, A., Tselfes, V., Kariotoglou, P. (2023). The influence of early childhood student teachers’ beliefs on their intention to use inquiry-based learning methods. Poster presented at the 12th ESERA Conference “Connecting science education with cultural heritage” 27 August – 1 September 2023.
12ο Πανελλήνιο Συνέδριο Διδακτικής Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση, 19-21 Νοεμβρίου 2021
- Καριώτογλου, Π., & Ζουπίδης, Α. (2023). Απόψεις και πρακτικές εκπαιδευτικών για τη διερευνητική διδασκαλία και μάθηση. Συμπόσιο στο Κ. Σκορδούλης, Κ. Στεφανίδου, Α. Μανδρίκας & Η. Μπόικος (Επιμ.), Ο ρόλος της εκπαίδευσης στις Φυσικές Επιστήμες στην κοινωνία του 21ου αιώνα / Ηλεκτρονικά Πρακτικά 12ου Πανελληνίου Συνεδρίου Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση, σελ. 860-861, Εκδόσεις ΕΚΠΑ, Αθήνα 2023, ISBN 978-618-82007-4-6
- Ζουπίδης, Α. , Τσελφές, Β., & Καριώτογλου, Π. Η επίδραση των πεποιθήσεων μελλοντικών Νηπιαγωγών στην πρόθεσή τους να ενσωματώσουν διερευνητικές διδακτικές μεθόδους στη διδασκαλία τους. Εργασία στο Συμπόσιο «Απόψεις και πρακτικές εκπαιδευτικών για τη διερευνητική διδασκαλία και μάθηση», στο Κ. Σκορδούλης, Κ. Στεφανίδου, Α. Μανδρίκας & Η. Μπόικος (Επιμ.), Ο ρόλος της εκπαίδευσης στις Φυσικές Επιστήμες στην κοινωνία του 21ου αιώνα / Ηλεκτρονικά Πρακτικά 12ου Πανελληνίου Συνεδρίου Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση, σελ. 862-870, Εκδόσεις ΕΚΠΑ, Αθήνα 2023, ISBN 978-618-82007-4-6
- Καρνέζου, Μ., & Καριώτογλου, Π. (2023). Απόψεις και πρακτικές διευκολυντών για τη διερεύνηση στην μη τυπική εκπαίδευση. Εργασία στο Συμπόσιο «Απόψεις και πρακτικές εκπαιδευτικών για τη διερευνητική διδασκαλία και μάθηση», στο Κ. Σκορδούλης, Κ. Στεφανίδου, Α. Μανδρίκας & Η. Μπόικος (Επιμ.), Ο ρόλος της εκπαίδευσης στις Φυσικές Επιστήμες στην κοινωνία του 21ου αιώνα / Ηλεκτρονικά Πρακτικά 12ου Πανελληνίου Συνεδρίου Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση, σελ. 871-879, Εκδόσεις ΕΚΠΑ, Αθήνα 2023, ISBN 978-618-82007-4-6
- Τσαλίκη, Χ., Μαλανδράκης, Γ., Παπαδοπούλου, Π., & Καριώτογλου, Π. (2023). Εξέλιξη των πρακτικών εκπαιδευτικών για τη λεκτική αλληλεπίδραση ως αποτέλεσμα προγράμματος Επαγγελματικής Ανάπτυξης. Εργασία στο Συμπόσιο «Απόψεις και πρακτικές εκπαιδευτικών για τη διερευνητική διδασκαλία και μάθηση», στο Κ. Σκορδούλης, Κ. Στεφανίδου, Α. Μανδρίκας & Η. Μπόικος (Επιμ.), Ο ρόλος της εκπαίδευσης στις Φυσικές Επιστήμες στην κοινωνία του 21ου αιώνα / Ηλεκτρονικά Πρακτικά 12ου Πανελληνίου Συνεδρίου Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση, σελ. 880-886, Εκδόσεις ΕΚΠΑ, Αθήνα 2023, ISBN 978-618-82007-4-6
- Ζουπίδης, Α. (2023). Μια ακολουθία δραστηριοτήτων για την εισαγωγή στοιχείων της Στρατηγικής Ελέγχου Μεταβλητών: Η διαδικασία βελτίωσής της. Στο Κ. Σκορδούλης, Κ. Στεφανίδου, Α. Μανδρίκας & Η. Μπόικος (Επιμ.), Ο ρόλος της εκπαίδευσης στις Φυσικές Επιστήμες στην κοινωνία του 21ου αιώνα / Ηλεκτρονικά Πρακτικά 12ου Πανελληνίου Συνεδρίου Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση, σελ. 264-272, Εκδόσεις ΕΚΠΑ, Αθήνα 2023, ISBN 978-618-82007-4-6
- Γκουντούλα, Χ., & Ζουπίδης, Α. (2023). Απόψεις και δυσκολίες των εκπαιδευτικών στην ενσωμάτωση της Στρατηγικής Ελέγχου Μεταβλητών στη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών: Μία συστηματική ανασκόπηση. Αναρτημένη ανακοίνωση στο Κ. Σκορδούλης, Κ. Στεφανίδου, Α. Μανδρίκας & Η. Μπόικος (Επιμ.), Ο ρόλος της εκπαίδευσης στις Φυσικές Επιστήμες στην κοινωνία του 21ου αιώνα / Ηλεκτρονικά Πρακτικά 12ου Πανελληνίου Συνεδρίου Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση, σελ. 593-597, Εκδόσεις ΕΚΠΑ, Αθήνα 2023, ISBN 978-618-82007-4-6
11ο Πανελλήνιο Συνέδριο για τις Φυσικές Επιστήμες στην Προσχολική Εκπαίδευση. Ιωάννινα, 6 – 8 Νοεμβρίου 2022
- Καριώτογλου, Π., Ζουπίδης, Α., Καρνέζου, Μ., Τσαλίκη, Χ., & Τσελφές, Β. (2022). Διερεύνηση και συσχέτιση απόψεων και πρακτικών εκπαιδευτικών που διδάσκουν φυσικές επιστήμες σε τυπικά και μη μαθησιακά περιβάλλοντα: ερευνητική πρόταση. Στο Κ. Πλακίτση, Ε. Σταμούλης, Ε. Κολοκούρη, & Α.Χ. Κορνελάκη (Επιμ.), Ηλεκτρονικά Πρακτικά του 11ου Πανελλήνιου Συνέδριου, Οι Φυσικές Επιστήμες στην Προσχολική Εκπαίδευση: Χαρτογραφώντας τη νέα εικοσαετία έρευνας και διδακτικής πράξης, σελ. 551-565. Ιωάννινα, Ελλάδα: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. ISBN: 978-960-233-269-6
- Ενημερωτικό έντυπο για το πρόγραμμα (Στο συνέδριο των Ιωαννίνων και σε όσα συμμετάσχουν μέλη της ομάδας έργου, διανέμεται ηλεκτρονικά αν το συνέδριο είναι δικτυακό ή ως χάρτινο τρίπτυχο αν είναι δια ζώσης το «Πρόγραμμα συνοπτικά», για τη διάχυση του προγράμματος)
11th ESERA Conference, “Fostering scientific citizenship in an uncertain world” Braga Portugal, 20 Aug – 3 Sept
- Zoupidis, A., (2021). THE ROLE OF EXPLICIT INSTRUCTION OF CONTROL OF VARIABLES STRATEGY IN PRE-SERVICE EARLY-CHILDHOOD TEACHERS’ PREPARATION. Paper presented to 11th ESERA Conference, “Fostering scientific citizenship in an uncertain world” Braga Portugal, 20 Aug – 3 Sept.
- Tsaliki, C., Malandrakis, G., Papdopoulou, P., & Kariotoglou, P. (2021). COMPARING SCIENCE TEACHERS’ INQUIRY VIEWS AND PRACTICES DURING AND AFTER A PROFESSIONAL DEVELOPMENT PROGRAM. Paper presented to 11th ESERA Conference, “Fostering scientific citizenship in an uncertain world” Braga Portugal, 20 Aug – 3 Sept.
- Karnezou, M., Tsaliki, C., & Kariotoglou, P. (2021). SCIENCE MUSEUM EDUCATORS’ VIEWS ABOUT INQUIRY. Paper submitted to 11th ESERA Conference, “Fostering scientific citizenship in an uncertain world” Braga Portugal, 20 Aug – 3 Sept.
10th ESERA Conference, “The beauty and pleasure of understanding: engaging with contemporary challenges through science education” Bologna Italy, 26 – 30 Aug
- Zoupidis, A., Tselfes, V., & Kariotoglou, P. (2020). Preschool teacher students views’s influence on their intention to use taught inquiry methods. In Levrini, O. & Tasquier, G. (Eds.), Electronic Proceedings of the ESERA 2019 Conference. https://sti.web.uowm.gr/wp-content/uploads/2022/06/2019-ESERA-eProceedings_Zoupidis-et-al_PRESCHOOL-TEACHER-STUDENTS-VIEWS-INFLUENCE.pdfThe beauty and pleasure of understanding: engaging with contemporary challenges through science education, Part 13 (co-ed. Evagorou, M. & Jiménez-Liso, M.R.), (pp. 1330-1336). Bologna: ALMA MATER STUDIORUM – University of Bologna. 978- 88-945874-0-1978-88-945874-0-1
3. Ημερίδες διάχυσης αποτελεσμάτων του προγράμματος
- 20-21 Οκτωβρίου 2023. Οργάνωση διημερίδας διάχυσης στη Φλώρινα, στη Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας, στο πλαίσιο προγράμματος του ΕΛ.ΙΔ.Ε.Κ. : «Διερεύνηση και συσχέτιση απόψεων και πρακτικών εκπαιδευτικών που διδάσκουν Φυσικές Επιστήμες σε τυπικά και μη μαθησιακά περιβάλλοντα»
– Αφίσα
Παρουσιάσεις διημερίδας:
- 19-3-23. Οργάνωση ημερίδας διάχυσης στο Π.Τ.Δ.Ε – Δ.Π.Θ με τίτλο «Διερεύνηση και συσχέτιση απόψεων και πρακτικών εκπαιδευτικών που διδάσκουν Φυσικές Επιστήμες σε τυπικά και μη μαθησιακά περιβάλλοντα».
– Αφίσα
- 18-2-23. Οργάνωση ημερίδας διάχυσης στο ΝΟΗΣΙΣ με τίτλο «Διερεύνηση και συσχέτιση απόψεων και πρακτικών εκπαιδευτικών που διδάσκουν Φυσικές Επιστήμες σε τυπικά και μη μαθησιακά περιβάλλοντα».
– Πρόσκληση της ημερίδας
– Αφίσα της ημερίδας
17-12-22. Οργάνωση ημερίδας διάχυσης στο Τμήμα Φυσικής ΑΠΘ, με τίτλο «Διερεύνηση και συσχέτιση απόψεων και πρακτικών εκπαιδευτικών που διδάσκουν Φυσικές Επιστήμες σε τυπικά και μη μαθησιακά περιβάλλοντα».