Αποθετήριο

 

1. Δημοσιεύσεις σε περιοδικά (διεθνή και ελληνικά)

Zoupidis, A., Tselfes, V., & Kariotoglou, P. (2024). Does the Understanding of Managing Variables among Pre-Service Early Childhood Teachers Correspond to Distinct Teaching Methods in Their Future Careers? Education Sciences14(4), 363. https://doi.org/10.3390/educsci14040363

Tsaliki, C., Papadopoulou, P., Malandrakis, G.,  Kariotoglou, P.  (2024). A Long-Term Study on the Effect of a Professional Development Program on Science Teachers’ Inquiry.  Educ. Sci. 2024, 14(6), 621; https://doi.org/10.3390/educsci14060621

Karnezou, M., & Kariotoglou, P. (2022). Inquiry in a Science Museum: Science Museum Educators’ Views and Practices. Education Sciences. 12, 865. https://doi.org/10.3390/educsci12120865  

Zoupidis, A., Tselfes, V. & Kariotoglou, P. (2021). Preservice early childhood teachers’ beliefs that influence their intention to use inquiry-based learning methods. International Journal of Early Years Education, DOI: 10.1080/09669760.2021.1890552 https://doi.org/10.1080/09669760.2021.1890552

 

2. Δημοσιεύσεις σε πρακτικά συνεδρίων (διεθνή και ελληνικά)

 

12th ESERA Conference, “Connecting science education with cultural heritage” Cappadocia Turkey, 27 August – 1 September 2023.

 

12ο Πανελλήνιο Συνέδριο Διδακτικής Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση, 19-21 Νοεμβρίου 2021

11ο Πανελλήνιο Συνέδριο για τις Φυσικές Επιστήμες στην Προσχολική Εκπαίδευση. Ιωάννινα, 6 – 8 Νοεμβρίου 2022

11th ESERA Conference, “Fostering scientific citizenship in an uncertain world” Braga Portugal, 20 Aug – 3 Sept

 

10th ESERA Conference, “The beauty and pleasure of understanding: engaging with contemporary challenges through science education” Bologna Italy, 26 – 30 Aug

 

3. Ημερίδες διάχυσης αποτελεσμάτων του προγράμματος

  • 20-21 Οκτωβρίου  2023.  Οργάνωση διημερίδας διάχυσης στη Φλώρινα, στη Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας, στο πλαίσιο προγράμματος του ΕΛ.ΙΔ.Ε.Κ. : «Διερεύνηση και συσχέτιση απόψεων και πρακτικών εκπαιδευτικών που διδάσκουν Φυσικές Επιστήμες σε τυπικά και μη μαθησιακά περιβάλλοντα»

Πρόγραμμα με περιλήψεις

Αφίσα

Παρουσιάσεις διημερίδας:

ΚΑΡΙΩΤΟΓΛΟΥ – ΔΙΑΛΕΞΗ

ΤΣΕΛΦΕΣ – ΔΙΑΛΕΞΗ

ΖΟΥΠΙΔΗΣ – ΔΙΑΛΕΞΗ

ΚΑΡΝΕΖΟΥ – ΔΙΑΛΕΞΗ

ΤΣΑΛΙΚΗ – ΔΙΑΛΕΞΗ

ΚΑΡΙΩΤΟΓΛΟΥ – ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ

ΤΣΕΛΦΕΣ – ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ

ΖΟΥΠΙΔΗΣ – ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ

ΚΑΡΝΕΖΟΥ – ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ

  • 19-3-23. Οργάνωση ημερίδας διάχυσης στο Π.Τ.Δ.Ε – Δ.Π.Θ  με τίτλο «Διερεύνηση και συσχέτιση απόψεων και πρακτικών εκπαιδευτικών που διδάσκουν Φυσικές Επιστήμες σε τυπικά και μη μαθησιακά περιβάλλοντα».

–  Το πρόγραμμα

–  Αφίσα

  • 18-2-23. Οργάνωση ημερίδας διάχυσης στο ΝΟΗΣΙΣ με τίτλο «Διερεύνηση και συσχέτιση απόψεων και πρακτικών εκπαιδευτικών που διδάσκουν Φυσικές Επιστήμες σε τυπικά και μη μαθησιακά περιβάλλοντα».


Πρόσκληση της ημερίδας

Αφίσα της ημερίδας

 

17-12-22. Οργάνωση ημερίδας διάχυσης στο Τμήμα Φυσικής ΑΠΘ, με τίτλο «Διερεύνηση και συσχέτιση απόψεων και πρακτικών εκπαιδευτικών που διδάσκουν Φυσικές Επιστήμες σε τυπικά και μη μαθησιακά περιβάλλοντα».

Η Αφίσα του σεμιναρίου

-Το πρόγραμμα του σεμιναρίου